LET'S GO, kendi hizmet kategorisinde ki hukuki nitelikte bağlı bulunulması gereken;

  • T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı (UAB)
  • T.C. Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) ,
  • T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı (KTB)
  • Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TURSAB)

vb. tüm resmi kurumların hizmet koşullarına ve denetimine tabidir.

Bu sebeple, yasal sorumluluklarının bilincinde, Vergi Usul Kanunu ve Uygulamalarına tabi, resmi bir firma/şirket olarak çalışmakta olup ve E-Fatura mükellefidir. (Bkz: Lisanslarımız)

LET’S GO, Web sitemizin ANA SAYFASI' nda (Sitemizin Ön Yüzü)  bulunan, REZERVASYON FORMU' nu doldurarak, transferinize ilişkin; ARAÇ - MESAFE – SÜRE – FİYAT vb. tüm özet bilgileri görebilir ve DEVAM ET butonuna tıklayarak, rezervasyonunuzu 7/24 kolaylıkla oluşturabilirsiniz. 

** Dikkat etmeniz gereken önemli bir konu; Tüm Araç – Şoför ve Transfer koordinasyonu 24 saat öncesinden hazırlanıp, planlamaya alınması sebebiyle; En erken 24 saat sonrasına transfer talebi oluşturabilirsiniz. **

Öncelikle, tamamlamış olduğunuz transferinize ilişkin, tarafınıza ONAY E-MAIL’i iletilecektir. Bu onay e-mail ’in de; Transferinizi gerçekleştirecek olan ARAÇ ve ŞOFÖR ‘ümüze ilişkin tüm detayları (İsim – Araç Plakası – Şoförumuzun Cep Telefonu vb.) görebileceksiniz.

Havalimanında, transferinizi gerçekleştirmek için görevli personelimiz, sizi valizinizi teslim alıp, Gümrük Kontrolünden sonraki çıkış kapısında, elinde LET’S GO logolu ve Adınız ve Soyadınızın yazdığı (İsterseniz, firma isminiz ve firma logonuzun olduğu) özel bir el boardu ile sizi bekliyor olacaktır. 

Havalimanı gelen – giden yolcu trafiğinin oldukça yoğun olduğu ve görevli personelimizi göremediğiniz ve/veya buluşamadığınız durumlarda;
Bulunduğunuz, Geliş Terminali içerisindeki DANIŞMA MASASI' na giderek, Şoförümüzün Cep Telefonunu doğrudan arayabilir veya Acil Destek Hattımız olan +90 (542) AIRPORT / +90 (542) 247 76 78 ‘i arayarak bizlere ulaşabilirsiniz.

Böylelikle, görevli personelimizin 1-2 dakika içerisinde sizinle buluşmasını sağlar ve transferinizi plana uygun şekilde gerçekleştirebiliriz. 

** Havalimanında görevli personelimiz ile buluşamadığınız durumlarda, TİCARİ TAKSİ veya HAVALİMANI OTOBÜSLERİ vb. bir araca lütfen binmeyiniz. **

Web sitemizin ANA SAYFA' sında (Sitemizin Ön Yüzü) bulunan REZERVASYON FORMU'muz talebinizi karşılamıyor ise, istemiş olduğunuz yeni transfer talebinizi (Alınmak istediğiniz adres, Gitmek istediğiniz adres, Mola – Duraklama istediğiniz yer/yerler, Tarih – Saat, Dönüş isteğinizin olup - olmadığı vb. detayları belirterek), 

  1. İLETİŞİM FORMU ‘ muzu kullanarak
  2. transfer@letsgo.com.tr adresine mail göndererek,

Bizlere iletebilirsiniz.
Planlama  – Operasyon Departmanımız en kısa süre içerisinde tarafınıza, talebiniz ile ilgili dönüş yapacak ve ihtiyaç duymuş olduğunuz transferinizi planlamamıza alacaktır. 

Hayır. Belirttiğiniz transfer detayları doğrultusunda ve ödemesini gerçekleştirdiğiniz meblağ dışında hiçbir ücret ödemeyeceksiniz.

Elbette evet. Havalimanında görevli personelimiz, uçağınızın iniş saati ve rötar durumunu sürekli takip etmekte ve rötar vb. gecikmeleri sürekli olarak, Operasyon – Planlama Departmanımıza rapor etmektedir. Uçağınız ister 10 Dk. , ister 10 Saat rötar yapsın, görevli personelimiz havalimanında sizi beklemeye devam edecek ve transferinizi gerçekleştirecektir.
Hayır, ödemeyeceksiniz. Çünkü LET'S GO sizi bir müşteriden önce, bir misafir olarak kabul etmektedir.

www.letsgo.com.tr Web sitemizde ki tüm fiyatlarımız belirli aralıklar ile güncellenmektedir.  Belirtilen tüm fiyatlarımız; ARAÇ fiyatı olup, TEK YÖN (veya talebinize göre ÇİFT YÖN) olarak gösterilmekte ve onayınıza sunulmaktadır. (Asla Kişibaşı fiyatlar değildir.)

Belirtilen Transfer fiyatlarımıza, tüm OTOBAN, KÖPRÜ, TÜNEL GEÇİŞ, OTOPARK ÜCRETLERİ ile KDV Dâhildir.

LET'S GO görevlileri;

  • Mininum 23 Yaşında,
  • En az 3 Yıllık Sürücü belgesi olan,
  • Üniforma ile görev yapan (Takım Elbise – Gömlek – Kravat vb. / Hava şartlarına göre değişiklik gösterebilir.)
  • %63 ‘ü en az bir , %11 ‘i iki dil konuşabilen (İngilizce esas olmak üzere)
  • Görev yapmakta olduğu, Havalimanı ve bölgeyi çok iyi tanıyan,
  • Gerek kendi, gerekse aracının temizliği ve düzenini sağlamak ile görevli,

Kişilerden oluşmaktadır.
En ufak bir memnuniyetsizliğinizin oluşması durumda;
+90 (542) AIRPORT / +90 (542) 247 76 78 No’lu Çağrı Merkezi numaramızdan ve www.letsgo.com.tr Web Sitemizde bulunan İLETİŞİM FORMU ‘muzdan tüm görüş ve yorumlarınızı bizlere iletebilirsiniz.
Misafir İlişkileri Departmanımız, en kısa sürede iletmiş olduğunuz görüşleriniz / yorumlarınız için size dönüş sağlayacaktır.

LET'S GO' ya ait tüm araçlarımız, minimum 4 yaş ve daha yeni araçlardan oluşmakta olup, tüm araçlarımız klimalıdır.

LET'S GO' nun en önemli şirket değerlerinden biri, YOLCU – ULAŞIM – SÜRÜŞ GÜVENLİĞİ' dir.
Bu sebeple, çocuklu ailelerin transferi sırasında -1-(Bir) adet çocuk koltuğu ücretsiz olarak tarafınıza sunulmaktadır.
Rezervasyonunuz sırasında, BEBEK YOLCU SAYISI ve BEBEK KOLTUĞU talebinizi REZERVASYON FORMUMUZ da belirtmenizi önemle rica ederiz.

LET'S GO görevlileri, bagajınızı teslim aldığınız (Carousel Alanı) ve  Gümrük Kontrol Noktasından geçtiğiniz an itibariyle, (Son Çıkış Kapısı) sizleri karşılamak ve transferinizi gerçekleştirmek ile görevlidir.
Uçağınızın, havalimanına inmesi sonrasında, eğer herhangi bir bagaj ve gümrük problemi ile karşılaşırsanız, lütfen Çağrı Merkezi numaramız, +90 (542) AIRPORT / + 90 (542) 247 76 78 ‘i arayarak, Operasyon – Planlama Departmanımıza bilgi veriniz ve Cep Telefonunuzu her zaman lütfen AÇIK konumda / ulaşılabilir durumda bulundurunuz.

Görevlimiz, bagaj ve gümrük işlemleriniz bitinceye kadar sizi bekleyecek ve transferinizi gerçekleştirecektir.

Bagaj ve Gümrük işlemlerinizde ki gecikme ile ilgili bilgi görevli personelimize ve/veya Operasyon-Planlama Departmanımıza bilgi verememeniz durumunda, sizinle aynı uçakta gelen tüm misafirlerin çıkmasına müteakiben, LET'S GO  görevlisi, öncelikle sizi Cep Telefon numaranızdan arayarak, durumunuz hakkında bilgi almaktadır. Eğer Telefon şarjınızın bitmiş olması sebebiyle, size ulaşılamaması durumunda DANIŞMA MASASI' na gitmekte ve 2 ‘şer dakikalık aralar ile en az 3 kez isminizi ve desk’e gelmenizi anons ettirmektedir.

Faturanız, Rezervasyon Formunuzu oluşturup, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz an itibariyle; Belirtmiş olduğunuz Fatura detayları doğrultusunda aynı gün hazırlanmakta ve E-FATURA olarak (PDF Formatında), rezervasyon formunuzda ki E-mail adresinize gönderilmektedir. (Yoğun dönemlerde bu süre 24 saati bulabilmektedir.) 

LET'S GO, görevlilerinin hiçbir şekilde bahşiş beklentisi bulunmaktadır.  Almış olduğunuz hizmetten duyacağınız memnuniyete istinaden, bahşiş vermek tamamıyla sizin inisiyatifinizdedir.

Sizin uygun görmediğiniz halde, herhangi bir görevlimizin sizden bahşiş beklentisi içerisinde olması, şirket kurallarımız gereğince, işten çıkarma ve görevlimizin hizmet sözleşmesini fesih etme sebebimizdir.

Oluşturmuş olduğunuz herhangi bir rezervasyonu iptal etmek için;

  • İLETİŞİM Sayfası altında bulunan REZERVASYON İPTALİ sekmesine giriniz.
  • Formda istenilen tüm bilgileri eksiksiz ve doğru olarak doldurunuz.
  • Rezervasyonunuzun iptal edilebilmesi için, ilgili iptal talebinizin; Transfer saatinden en az 24 saat öncesinde tarafımıza iletilmiş olması gereklidir.
  • 24 Saatten önce iletilen tüm iptal talepleri, anı anına dikkate alınarak, ilgili müşterimiz aranmakta ve talebin doğruluğu teyit edilmektedir. Bu teyit işlemi sonrasında, ödemede kullanılan kredi kartına en geç 48 saat içerisinde iade işlemi gerçekleştirilmektedir.
  • Aynı gün içerisinde (24 Saat ‘ten daha az sürede) iletilen iptal talepleri; Günlük Transfer Programı ve Araç – Şoför  Koordinasyonu sebebiyle, maalesef dikkate alınamamaktadır.
    Bu durumda Müşteri tarafından ödenen ilgili meblağ, No-Show olarak kabul edilmekte ve iadesi gerçekleştirilememektedir.
  • Hastalık, Kaza, Yaralanma, Ölüm vb. mücbir sebepler ile gerçekleştirilmiş olan bir Transfer Talebinin İptal edilmesi durumu gerekliliğinde, lütfen Operasyon – Planlama Departmanız ile irtibata geçiniz.